hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اولین  رویداد  ملی دختر ماه در قم اجرایی شد

اولین  رویداد  ملی دختر ماه در قم اجرایی شد

به همت کانون بانوان و خانواده رضوی استان قم در ماه مبارک رمضان طرح دختران ماه با حضور جمعی از خادمیاران در منزل ۱۶۱ نوگل تازه به سن تکلیف رسیده اجرای  شد.

به گزارش رویداد ایران از قم، خانم فاطمه شیاسی مسئول اجرای رویداد ملی دختران ماه گفت: این رویداد از سه شنبه ۱۵ اسفند ماه توسط ۸ پشتیبان در گروه های ۲۰ نفره کار اهداء بسته جشن تکلیف دختران ماه آغاز و در ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ اهدا تمام بسته ها همراه با امضاء عهدنامه ها به پایان رسید.

وی یادآورشد:همراه بسته های جشن  تکلیف  بسته  ارزاق مهربانی  ، اقلام فرهنگی شامل کتاب احکام و آموزش نماز  و دفترچه خاطرات شیرین عبادت ، کارت هدیه نقدی، عروسک رضوان  به همراه هدایای دخترانه  به دختران نو تکلیف  قمی اهداء شده است.

 شیاسی گفت: ،رویداد جشن‌های تکلیف خانگی برای  دختر ۹ ساله با هدف ارتقای فکری معنوی آن‌ها در آستانه ورود به سن تکلیف و تشرف به وظایف شرعی و الهی از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تعریف شده که با توزیع هدایا در منازل دختران و با حضور خادمیاران رضوی انجام می پذیرد ، در این طرح توسط پشتیبان‌ها و مربیان متخصص و زبده که آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را در قالب دوره تربیتی دیده‌اند دریک بازه زمانی ارتباط مستمر ۶ ماهه با دختران ماه اجرایی می‌ شود.

  وی خاطر نشان کرد،‌ رویداد جشن‌های تکلیف خانگی دختران  با هدف ارتقای فکری معنوی آن‌ها در آستانه ورود به سن تکلیف و تشرف به وظایف شرعی و الهی از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تعریف شده که با توزیع هدایا در منازل دختران و با حضور خادمیاران رضوی  صورت می گیرد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد